Det enkle er ofte det som gjelder for å selge varene sine. Man skal ikke undervurdere kundens makt, men ofte kan et lite skilt være alt som skal til for at kundene går til deg i stedet for konkurrenten din. Stilige pyloner kan hjelpe deg å øke fortjenesten.
Ønsker du å øke fortjenesten på en smart måte, da bør du vurdere pyloner. Det er en nyttig opplysning til folk som kan bli dine kunder. La oss se hva som kan hjelpe deg med å synliggjøre bedriften din.
Hva er pyloner?
En pylon brukes på kjøpesenter, motorveier, i butikker og som veivisere i bybildet. Slik wayfinding strategi kan være lurt dersom du har en butikk som er vanskelig å finne. I stedet for å få kunder velger de i stedet andre butikker fordi de ikke finner din butikk.
Pylonen er vanligvis høye og kan ses fra stor avstand. De kan designes slik at merkevaren din blir satt i søkelyset. De skaper effekt selv på natt med sine fornybare LED-lys. De har lang holdbarhet og gir deg sjanse til å skape mersalg.
Viser logoen overalt
Pyloner skal først og fremst vise alle din logo. En logo kan være som et kunstverk. Har du ikke en logo ennå, så kan du designe en selv, eller få noen med et lavterskel budsjett til å hjelpe deg. Men velger du pyloner med en gang, så slipper du å bruke tid på å lete etter andre løsninger. De som produserer dem har også designere som vet hva som gir best synlighet.
Det har selskaper som Vattenfall, Avarn, Nordlys og NAF med flere fått opplevd. Flotte pyloner som kan lyse opp et dunkelt bygg en sen kveld eller vise vei fra lang avstand. Det er ikke tilfeldig at markedsføring hjelper, men det kan være tilfeldig om du lykkes. Velg de smarte triksene som gir raskere løsninger.